Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2011

Φτιαγμένο από εμένα, κόσμημα με ύφασμα και κλωστή

Μου αρέσει πάρα πολύ να παίζω με κλωστές και υφάσματα 
και να φτιάχνω κοσμήματα και αξεσουάρ.

δυστυχώς δεν έχω κρατήσει φωτογραφίες 
με όλα τα σχέδια όλων αυτών 
που κατά καιρούς έχω φτιάξει....


Δείτε κάποια από αυτά



 Η βάση του είναι ενα μεταλικό λουλούδι
πλεγμένο με ασημένια κλωστή κεντήματος.
Η κλωστή αυτή με έχει ενθουσιάσει
στο αποτέλεσμα που δίνει,
ακόμα και για λεπτομέρειες.

  


 Σκουλαρίκια κρίκοι διακοσμημένα
με νήμα πλεγμένο και χάντρες.
Επίσης έχω παίξει με τέτοιου είδους πλέξιμο
κυρίως σε σκουλαρίκι
και το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό





 Οι καρδούλες είναι φτιαγμένες από τσόχα γεμισμένες
με γάζα και ραμμένες με φλος κλωστή που φέρνει αντίθεση.

 Να φανταστείτε την ραφή αυτή την είχα μάθει στην πρώτη δημοτικού,
όταν η κυρία Μαρία μας μάθαινε να φτιάχνουμε
παπουτσάκια από χαρτόνι!
Απίστευτο ε?





  Εδώ πάλι διακόσμηση με λουλούδι από τσόχα,
αλλά το παιχνίδι το κάνει η πέτρα!

 




  Αστερίας μενταγιόν,
δεμένος με ιδιαίτερη κλωστή φλος,
πλεγμένη με τσιγκελάκι





 Καρφίτσες από ύφασμα, διακοσμημένα. 
Εχω κάνει πολλά σχέδια με αυτή την τεχνική
 και όχι μόνο με τσόχα,
όπως τα κόκκινα που είναι από δέρμα.







 Κολιέ με χάντρες
από κεχριμπάρι
και λουλούδι από τσόχα
γεμισμένο για περισσότερο όγκο







  Βραχιόλια πλεγμένα
με τσιγκελάκι από νήμα.







 Επίσης κάτι άλλο που μου αρέσει για βραχιόλι. 
Φτιάχνω με σύρμα την βάση
και πλέκω πάλι με τσιγκελάκι γύρω του.
Και διακοσμώ με διάφορα,
με πέτρες με κορδέλες με αξεσουάρ μεταλλικά ή από φίμο κλπ.











 Αυτό ήταν ένα κολιέ που το αγόρασα από πάγκο της λαϊκής,
το χάλασα και το ξανάφτιαξα
προσθέτοντας τις κλωστούλες
 και στην μεγάλη πέτρα κόλλησα λουλουδάκια από οργάντζα
που έκοψα από μια κορδέλα ,
που μου είχε περισσέψει,
έχει και ίδιο βραχιολάκι και γίνετε σετ!

 
 Αυτό είναι ένα κολιέ της μαμάς μου
 από μαργαριτάρια Μαγίορκας.
Πάντα μου άρεσαν τα μαργαριτάρια
αλλά δεν τα φορούσα γιατί δεν ταίριαζαν με το στιλ μου. 
Και τελικά βρηκα τρόπο να τα συνδιάσω!
Και είναι από τα αγαπημένα μου
Έκανα και ίδιο βραχιολάκι.




Και επειδή μου άρεσε, χάλασα ακόμα ένα μαργαριταρένιο μου κολιέ.
















11 σχόλια:

  1. επιτέλους....
    λοιπόν αυτήν την βελονιά εγώ την έμαθα πολύ πρόσφατα (κανα δυο τρια χρόνια)...είσαι πολύ μπροστά...και για του λόγου το αληθές να καταθέσω ότι οι τσόχινες και δερμάτινες καρφίτσες σου χρονολογούνται τουλάχιστον έξι χρόνια πριν...όταν λιγοστά μαγαζιά έφερναν τέτοιου είδους κοσμήματα...

    ΥΓ είναι αλήθεια ότι οι φωτογραφίες τα αδικούν...πρέπει να παρακολουθήσουμε σεμινάρια φωτογραφίας ΓΡΗΓΟΡΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Evita,τι ομορφιές είναι αυτές που βλέπω!!
    Κι εγώ αγοράζω από τη λαϊκή μπιχλιμπίδια και τα ανακατασκευάζω,στοιχίζουν πολύ λιγότερο από το ν' αγοράζεις υλικά και έχει και πλάκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. you have a very cute & nice blog,with many creations.thanks for follow i am following back :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ενδιαφεροντα οσα εκανες οι πεταλουδιτσες μ αρεσαν μπραβοοοο σε περιμενω στο σπιτακι μ να μ πεις την γνωμη σ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι χαρά είναι είναι αυτοί? Επισκέψεις! Ελάτε καθίστε λίγο παραπάνω...κερνάω και καφέ! Σας ευχαριστώ όλους για τα καλά σας λόγια και πιο πολύ για την ανταπόκριση! Θα ανταποδώσω την επίσκεψη. Θα χαίρομαι να τα λέμε και να ανταλλάσουμε ιδέες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ευχαριστω πουπερασες παο το σπιτακι μου να εισαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Dear friend,i read your comment & you are always welcome
    you can share my work at your blog with my link back..
    thanks
    Lots of Love :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΥΑ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΒΛΕΠΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΓΟΥΣΤΟΖΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΡΟΣΕΡΑ!!!!!!!!
    ΘΑ ΣΟΥ ΤΗΛ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΟΛΛΑΣ ΤΟ ΣΧΟΙΝΙ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΧΙΟΛΙ,ΛΕΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΤΟ Σ/Κ!!!
    ΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙΣ ΤΙΣ ΝΤΟΜΑΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΟΥΡΣΙ;;;;;;;;;;;
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ευχαριστώ Ρένα μου και να μου τηλεφωνήσεις όποτε θέλεις.
    Το απόγεμα που θα πάω σπίτι θα δω στον μπαξέ πόσες έχω και συνεννοούμαστε.
    Βλέπω δεν χάνεις χρόνο.....μόλις βάλεις κάτι στο μάτι τρέχεις να το κάνεις!!!! σε χαίρομαι πολύ, μπράβο σου γλυκιά μου.
    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πωπωπωπωπωπω ομορφιες μπραβο σου κουκλα μου χρυσοχερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΟΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή