Τετάρτη 20 Ιουνίου 2012

Φτιάχνω βραχιόλια

Το να φτιάχνω κοσμήματα μου αρέσει πολύ πολύ,
μα ακόμα πιο πολύ μου αρέσει
να ανακαλύπτω τρόπους και ιδέες
για DIY-κατασκευές
και πρώτες ύλες.

Για την βάση τους μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πολλά υλικά.

ένα παλιό φθαρμένο βραχιόλι
μεταλλικό-πλαστικό-ξύλινο
 λεπτό η χοντρό
δεν έχει σημασία

 κάτι που είναι πολύ εύκολο και γρήγορο,
-το έχω δοκιμάσει πολλές φορές-
είναι το σχοινί
Υπάρχουν σε μαγαζιά με σιδηρικά
διάφορα μεγέθη σχοινιών λεπτά-χοντρά.
Μετράτε το μήκος στο χέρι σας
το κόβετε
και το κολλάτε με σιλικόνη.

Κάτι άλλο
-πιο πολύπλοκο αλλά πιο δημιουργικό και ευέλικτο σε σχήμα-
είναι η εφημερίδα.
(δυστυχώς δεν κράτησα φωτογραφίες από αυτά που έχω φτιάξει
για να καταλάβετε καλύτερα τι εννοώ)
Πέρνετε ένα-δύο κομάτια εφημερίδα,
το στρίβετε, δημιουργώντας ένα στεφάνι
και με την βοήθεια χαρτοταινίας καλύτερα,
ενώνετε τις άκρες του, σχηματίζοντας το επιθυμητό μέγεθος του βραχιολιού.
Μετά το τυλίγετε με την χαρτοταινία εάν θέλετε να είναι πιο λείο
και μετά ή το βάφετε και το ζωγραφίζετε ή το τυλίγετε με υφάσματα-κορδέλες-κλωστές κλπ.

 κομμάτι από πλαστικό μπουκάλι


 ένα ξυλάκι παγωτού




μετά θα το καλύψετε με διάφορα υλικά
κλωστές (το αγαπημένο μου)
κορδέλες, ύφασμα, χάντρες, πέτρες, χαρτί κλπ κλπ














 Αυτά τα υπέροχα βραχιολάκια τα είδα στο
etsy
 τέτοιου τύπου βραχιολάκια έχω φτιάξει πολλά και είναι απ΄τα αγαπημένα μου.
Κλωστές υφασματάκια...μικρα θαύματα!





Κατά καιρούς βρήκα πολύ όμορφες και έξυπνες ιδέες
 για να φτιάξουμε βραχιόλια

Συγκέντρωσα λοιπόν μερικές από αυτές
με σκοπό κάποια στιγμή να φτιάξω και εγώ κάτι.

 Δείτε και αποφασίστε ποιο θα φτιάξετε και εσείς.






μια πρώτη ιδέα απλή
με κλωστές


για να δείτε πώς φτιάχνονται θα πάτε
εδώ










Βραχιολάκια Makrame

για να δείτε πώς φτιάχνετε θα πάτε
εδώ


για να δείτε πώς φτιάχνονται θα πάτε
εδώ








Βραχιολάκια από χαρτί



με την ίδια τεχνική κοιτάξτε και εδώ






Χρησιμοποιώντας παλιές χάντρες ή μπίλιες ή ξηρούς καρπούς
τα τηλίγετε με ύφασμα, καλσόν, μαντήλια 
κάνοντας κόμπους και έχετε βραχιολάκια στην στιγμή

 για να δείτε πώς φτιάχνετε θα πάτε







Τα γνωστά και αγαπημένα σε όλους friendship bracelet

 για να δείτε πώς φτιάχνονται θα πάτε
εδώ







Περισέψαν παξιμαδάκια ή βίδες?
μην τα πετάτε
γιατι?
γιατι......
θα τα πάρετε....

και θα φτιάξετε κοσμήματα




δείτε πως θα το κάνετε αυτό
εδώ







αυτό τι σας θυμίζει?
το παλιό σας ποδήλατο?
 για δείτε πως θα το κάνετε









σας περισσέψανε κουμπάκια?
 για δείτε πως θα το κάνετε







για δείτε και αυτό









γίνονται πολύ εύκολα 
κοιτάξτε εδώ






τα υλικά που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε
είναι άπειρα

από εδώ






να μην ξεχνάμε και τα καπάκια μας
  δείτε το πως




Οι ιδέες πολλές
τα υλικά πολλά
''κάτι''
 μας περιμένει για να το φτιάξουμε, λοιπόν!




17 σχόλια:

  1. καλημέρα,
    πολύ ωραία ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημερα Εβιτα!Πολυ ωραιες ιδεες!και πολυ καλοκαιρινα χρωματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος21/6/12, 6:06 π.μ.

    Αυτά που προτείνεις σίγουρα βοηθούν τους αναγνώστες σου. Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΥΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!
    ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙ ΜΑΣ ΕΔΕΙΞΕΣ!!!!!!!!
    ΜΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΙΔΕΕΣ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου αρέσουν πολύ οι ιδέες σου. Κάπου έχω κρατημένα παξιμάδια και θα γίνουν βραχιόλι!!!
    υ.γ.
    Απόσταση από διασταύρωση 1.200 μέτρα, ακριβώς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα χα 1200! το τσέκαρα και εγώ! Το βραχιόλι φαντάζομαι θα είναι συνδυασμός με κάτι πλεκτό! αναμένω φώτο! Φιλιά

      Διαγραφή
  6. Μπράβο και πάλι μπράβο για την τόσο ενημερωτική ανάρτηση! Σε ευχαριστούμε πολύ! Να 'χεις ένα πανέμορφο Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κάποια τα έχω ξαναδεί ,κάποια για πρώτη φορά. Όλες όμορφες ιδέες και με πολύ φαντασία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΥΑΚΙ ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΥΠΕΡΟΧΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΟΤΥΠΕΣ ΙΔΕΕΣ.ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ.ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΣΥΝΤΟΜΑ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ.ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος10/7/12, 5:34 π.μ.

    Μας γεμίζει ιδέες και μας ξεσηκώνεις! Υπέροχες προτάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εύα μου γλυκιά , σ'ευχαριστούμε πολύ!!!Υπέροχα όλα!!φιλάκια και να περνάς καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. για ολα τα γουστα μπραβο μερικα μουα ρεσαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εύα ξαναήρθα να σου πω να περάσεις από μένα για να πάρεις ένα βραβειάκι και να βάλεις συμμετοχή στο giveaway μου!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Polu wraia htan ola ta braxiolia! Alla an ginetai auto me ta 3ulakia tou pagwtou na mas peis analutika ti kanoume...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. nano titanium ionic straightening iron | TITanium-Arts
    nano titanium ionic straightening iron. The atomic rays of apple watch 6 titanium an iron ore crystal can turn titanium dioxide skincare into an ionic type. titanium 3d printing · · Copper oxide. · Metal oxide. iron titanium token · Copper oxide ford focus titanium is not

    ΑπάντησηΔιαγραφή