Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

Πλεκτό λουλούδι, crocket, tutorial

Δεν είναι γλυκίτατο αυτό το βραχιολάκι?


και πανεύκολο,
παλιότερα έχω χρησιμοποιήσει την βοήθεια της δαντέλας
για κατασκευή κοσμημάτων 
(θα αναρτήσω και φωτογραφίες αν δεν με πιστεύετε).



Ας κρατήσω λοιπόν αυτόν τον σύνδεσμο 
με το tutorial για όταν θα τον χρειαστώ εγώ η κάποιος άλλος.


Oταν είμουνα μικρή και παραθέριζα στην θεία μου τα καλοκαίρια,
με έβαζε με το ζόρι να κεντάω, το μοναδικό ίσως πράγμα που σιχαινόμουνα να κάνω,
απο χειροτεχνία. 
Εβρισκα λοιπόν αλλους τρόπους αποδεκτούς για ενασχόληση της εποχής
για τις ηλικίες αυτές (μιλάμε για 3-4 δημοτικού) 
έτσι παρακαλούσα την γλυκιά μου γιαγιά να 
μου μαθαίνει τσιγκελάκι και βελόνα πλεξίματος  
και όλοι ηταν ευχαριστημένοι γιατί ηταν κάτι προχωρημένο για την ηλικία μου.
Και να που τώρα το ξαναθυμήθηκα, 
μάθε τέχνη και άστηνα, 
μπορείς πράγματι να φτιάχνεις υπέροχα πράγματα με το τσιγγελάκι, 
θα βρώ χρόνο και θα σας δώσω μερικές ιδέες. 
Και δεν εννοώ τα σεμεδάκια,
που κοσμούσαν τηλεόρασεις και ψυγεία.....



2 σχόλια:

  1. γλυκύτατο σαν την δημιουργό του! παρατήρησα και το νέο όνομα ...με γεια και καλές αναρτήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σματσ! το ονομα αυτό νομιζω του παει καλύτερα...αλλωστε δεν ειμαι ''in progress'' τουλάχιστον όχι ακόμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή