Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2011

Φτιαγμένο απο εμένα, κόσμημα με σύρμα

Επιτέλους βρήκα λίγο χρόνο για να σας δείξω κάποια από τα κοσμήματα που κατά καιρούς έχω φτιάξει 


ξεκινώ με κάποια που έχω φτιάξει από σύρμα


 Αυτό είναι το αγαπημένο μου.
Πλεγμένο σύρμα με τσιγκελάκι,
με κρυστάλλινες διαφανείς χάντρες
και για κούμπωμα ένα κουμπί
(το έβγαλα από ένα σακάκι που δεν φορούσα)



καρφίτσα από σύρμα και χάντρες




 αγαπημένα κομμάτια, κολιέ και βραχιόλι




 αυτό το κολιέ θα ήθελε μια πιο κοντινή γιατί ''χάνει'' πολύ, δεν φαίνεται η λεπτομέρεια του








 απλά και ευκολοφόρετα σκουλαρικάκια





 σκουλαρίκια κρίκοι με χάντρες,
στην αρχή αγόραζα τους κρίκους
αλλά μετά είδα πόσο απλό
και πιο όμορφο είναι να τους φτιάχνω μόνη μου

 
 και πάνω στο μοντέλο Γωγώ!



  Νομίζω αυτό το σκουλαρίκι ήταν το πρώτο που έφτιαξα μόνη μου τον κρίκο.



 Μενταγιόν με σύρμα και πετρούλες








3 σχόλια:

  1. Το ένα καλύτερο από το άλλο Εβίτα!
    Πάρα πολύ όμορφα όλα, χίλια μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος25/7/12, 5:14 π.μ.

    Μπράβο!Πολύ πρωτότυπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο σου πολύ ωραία δουλειά!!! Μου αρέσουν πολύ τα σχέδια σου!!!
    Ελπίζω να περάσεισ και εσυ μια βόλτα απο το Blog μασ και να σου αρέσει η δουλειά μας!

    http://mandmhandmadestories.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή