Παρασκευή 1 Ιουνίου 2012

Φτιάχνω γλειφιτζούρια-σοκολατάκια με μπισκότα οreo


Ειναι τα τέλεια σοκολατάκια!

Για τους λάτρες της σοκολάτας....και όχι μόνο
όποιος δεν τα έχει δοκιμάσει
ή θα πρέπει να έρθει να τον κεράσω
ή οπωσδήποτε θα πρέπει τα φτιάξει.
Την συνταγή μου την έδωσε ο αδερφός μου
(άριστος ερασιτέχνης ζαχαροπλάστης τα τελευταία χρόνια 
και του αρέσει να δοκιμάζει και να πειραματίζεται με τα γλυκά)

Η αρχική συνταγή βρίσκετε,
που αλλού? στην 

η αρχική συνταγή είναι για σοκολατάκι κεράσματος 
με επικάλυψη κουβερτούρας
εγώ επειδή τα δοκίμασα και έπρεπε! να τα προσαρμόσω σε παιδικό πάρτυ
σκέφτηκα να τα φτιάξω σε μορφή γλειφιτζουριού
με επικάλυψη λευκής σοκολάτας και ροζ σχέδια.
βέβαια πρέπει να σας πώ ότι έχανε λίγο στην γεύση λόγω λευκής σοκολάτας.
Η κουβερτούρα του πηγαίνει πιο πολύ

δεν είναι όμορφα?








Τι χρειαζόμαστε:

  • 230γρ τυρί κρέμα 
  • 500γρ. oreo μπισκότα
  • 500γρ κουβερτούρα (οι σταγόνες λιώνουν πιο εύκολα) ή λευκή σοκολάτα, όπως έβαλα εγώ.
Αυτή η ποσότητα βγάζει περίπου 20 μπαλάκια σε καλό μέγεθος .
Εδώ πρέπει να σας πώ να είσαστε πολύ προσεκτική με την λευκη σοκολάτα.
Η συμπεριφορά της είναι διαφορετική από αυτήν της μαύρης.
Λιώνει πιο εύκολα αλλά στερεοποιείται πολύ πιο αργά.
Αν λοιπόν θέλετε να τα καλύψετε με άσπρη θα πρέπει να περιμένετε αρκετή ώρα μέχρι να δείτε ότι δεν στάζει και στέκετε όμορφα στα σοκολατάκια.

Πως το κάνουμε:

  • Βάζουμε λίγα τα οραίο μέσα σε σακουλίτσα και με την βοήθεια ενός πλάστη τα σπάμε προσεκτικά.
  • Ανακατεύουμε το τυρί κρέμα πολύ καλά (δεν πρέπει να φαίνεται τυρί πουθενά) και το βάζουμε για λίγη ωρα στο ψυγείο να σταθεί.
  • Στη συνέχεια πλάθουμε σε μπαλάκια σαν τρουφάκια.

  • Τα βάζουμε στο ψυγείο για τουλάχιστον καμία ώρα. 
Εγώ τα άφησα 2 μέρες μέσα σε καλά κλειστό τάπερ.


  • Λιώνουμε την κουβερτούρα σε μπεν μαρί.
 

  •  Τσιμπάμε ένα-ένα τα μπαλάκια με μια οδοντογλυφίδα και τα βουτάμε στη λιωμένη σοκολάτα.
Εγώ επειδή ήθελα να  τα κάνω γλειφιτζούρια χρησιμοποίησα αναδευτήρες
 (γιατί δεν βρήκα ξυλάκια ειδικά 
και δεν ήθελα ξυλάκια για σουβλάκια γιατί είναι μυτερά.)


 Πριν τα βάλω στα σοκολατάκια τα βουτούσα λίγο στην λιωμένη σοκολάτα για να κολλήσουν καλύτερα.















Είχα ετοιμάσει ένα κουτί με τρύπες για να τα τοποθετώ για να στεγνώνει η σοκολάτα
αλλά αν τα βάλετε και σε ένα ποτήρι το ίδιο καλά είναι









και αφού τα αφήσουμε να στεγνώσουν
αρχίζει το στόλισμα

μπορείτε να τα καλύψετε 

με χρωματιστή τρούφα

με χρωματισμένη ζάχαρη
(αν βάλετε μέσα σε ενα σακουλάκι ζάχαρη και ρίξετε λίγες σταγόνες χρώματος ζαχαροπλαστικής, θα έχετε ότι χρώμα ζάχαρη θέλετε στην στιγμή, που διατηρείται για πολύ καιρό)

ή με ότι άλλο φανταστείτε

εγώ με την βοήθεια ενός μικρού κορνέ
έκανα διάφορα σχέδια με γλάσο
(το γλάσο γίνετε πολύ εύκολα αν χτυπήσουμε με το μίξερ ένα ασπράδι αυγού, προσθέσουμε βανίλια ή όποιο άρωμα θέλουμε και προσθέτουμε σιγά σιγά κοσκινισμένη άχνη ζάχαρη μέχρι να γίνει ρευστό τόσο όσο να πέφτει ομαλά σε σχέδια, και αν θέλουμε ρίχνουμε και χρώμα ζαχαροπλαστικής)
οπότε τα δικά μου γίναν έτσι


ένα όμορφο μπουκέτο!
ένα από τα μπουκέτα που στολίσανε τον μπουφέ στα τρίτα γενέθλια της Στεφανίας
http://evitathess.blogspot.gr/2012/05/blog-post.html

9 σχόλια:

  1. Έλα και έχω μία λιγουρίτσα!!!!! Δώσε μου ένα....!
    Πολύ ωραία!!!! Πολλά μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχα!!! Μπράβο σου...αχ τα λιγουρεύτηκα πρωινιάτικα! Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μμμμ, κι εχω μια λιγούρα πρωϊνιάτικα! Φα΄νονται πεντανόστιμα και πολύ ευπαρουσίαστα! Φιλάκια ! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι τέλεια που είναι!! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αχου χρωματα υπεροχα κ θα ναι κ πεντανοστιμα.σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια,καλως σε βρηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. teleia xrwmata kai trelainomai gia roz!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο σου Εβίτα... έγιναν τέλεια και πρέπει να είναι νοστιμότατα... θα τα δοκιμάσω! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος23/8/12, 5:19 π.μ.

    Μπράβο σου Εβίτα δείχνουν πολύ όμορφα. Μπορείς να μου πεις σε παρακαλώ πόσες μέρες πριν το πάρτυ τα έφτιαξες;Θέλω να τα φτιάξω & εγώ αλλά δεν ξέρω αν θα τα προλάβω .Θ'ελω να μου πεις με τον στολισμό πότε μπορώ να αρχίσω. Να σου ζήσει και η μικρούλα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν. Να ξέρεις ότι θα κάνουν εντύπωση σε όλους στο πάρτι, μικρούς και μεγάλους. Τα σοκολατάκια τα έφτιαξα τρεις μέρες νωρίτερα, εαν τα κλείσεις σε ένα τάπερ κρατάνε και εβδομάδα. Εγώ επειδή έφτιαξα και άλλα πράγματα μοίρασα τον χρόνο μου έτσι. Απλά δυο μέρες πριν τα στόλισα, νομίζω νωρίτερα θα νότιζε η σοκολάτα. Εκανα γύρω στα 60 κομάτια. Το πλάσιμο και τα μπαλάκια γίνετε σε μιση ωρίτσα. Το θέμα με το στόλισμα είναι η σοκολάτα. Εαν χρησιμοποιήσεις λευκή σοκολάτα θα πρέπει να βρεις την σωστή ρευστότητα της (δυστυχώς από μόνη σου) για να ξεκινήσεις να βυθίζεις μέσα τα σοκολατάκια. Θα ξεκινήσεις μόνο αν δεις ότι βγάζοντας το έξω από την σοκολάτα στεγνώνει στο λεπτό. Αλλιώς άστην λίγο ακόμα να σταθεί, θα πεδευτείς άδικα αλλιώς. Εγώ έτσι την πάτησα και άργησα πολύ. Για το στόλισμα με μικρό κορνέ έκανα σχεδόν μια ώρα για όλα. Καλή επιτυχία και ότι άλλο χρειαστείς ρώτησε με. Εαν θέλεις μιλάμε και στο τηλέφωνο.

      Διαγραφή