Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011

Φτιάχνω παιδική τούρτα


 Οταν έγινε η Στεφανία ενός χρονού ήθελα να φτιάξω μια ξεχωριστή τούρτα για να σβήσει το πρώτο της κεράκι. 
Ψάχνοντας λοιπόν στο internet για κάποιο σχέδιο αποφάσισα να κάνω κάτι με ζαχαρόπαστα, Την συνταγή και τις οδηγίες τις πήρα από το αγαπημένο μου για μαγειρική site

στο οποίο ανατρέχω για τα πάντα. Βρήκα λοιπόν την  ζαχαρόπαστα   και διάλεξα και ένα σχέδιο. 
Στην πορεία όμως άλλαξα τελείως σχέδιο γιατί....ετσι με βόλεψε.....
Για βάση έκανα κορμό, τον τρώνε όλοι και έχει σίγουρη επιτυχία και φυσικά του δίνεις ότι σχήμα θέλεις. Και έχοντας κάποια καλούπια μου ήρθε η ιδέα να την κάνω πολυώροφη...

Και έτσι βγήκε η πρώτη μου τούρτα με ζαχαρόπαστα!



Σε αυτή την τούρτα έσβησε το πρώτο της κεράκι!
 

 
 Στα δεύτερα γενέθλια της ένιωθα πιο έμπειρη! Αλλά ήθελα να έχω αποφασίσει εξαρχής για το σχέδιο. Αποφάσισα το θέμα της να είναι η Minie και βρήκα και ένα σχέδιο που μου άρεσε.
Και ξεκίνησα πιο σίγουρη για το αποτέλεσμα από την πρώτη φορά. Αλλά πάλι, τελικά το στόλισα με απόφαση τελευταίας στιγμής και έτοιμη η τούρτα μας!


  Και σ'αυτή την τούρτα έσβησε (αυτήν την φορά μόνη της) δύο κεράκια!


Στην πρώτη μου προσπάθεια έβγαζα και φωτογραφίες τις οποίες και παραθέτω.

 
 

 
 
  
 

   



  
Ειχε και συνέχεια στο στόλισμα την επόμενη μέρα γιατί δεν μου είχε πετύχει η σαντιγύ.

Υ.Γ.  προσέξτε οι φώτο έχουν και ώρα.....καταλαβαίνετε την ταχύτητα μου......

4 σχόλια:

  1. ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ!
    ΕΙΜΑΙ Η ΕΦΗ.
    ΚΑΛΑ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΗΣ; ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΣΧΕΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ!!!!!!!!!! ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ.
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Evita! Σε ευχαριστώ και εγώ για την επίσκεψη και για τα καλά σου λόγια! Τέλεια η τούρτα, μπράβο σου!
    (θέλω τη συνταγή για τον κορμό!!!!)
    Μπορώ να βάλω την υπέροχη τούρτα σου στο blog μου?

    greetings from http://rooflab.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είσαι πολύ γλυκιά ευχαριστώ. Και φυσικά μπορείς να την αναρτήσεις, αν έβαζες και την πηγή θα το εκτιμούσα φυσικά, αλλά γράψε ότι είναι και πρώτη προσπάθεια μιας άπειρης.....την συνταγή μπορείς να την βρεις http://www.sintagespareas.gr/sintages/kormos-sokolatas-mosaiko.html
    αυτήν αλλά και ότι άλλο χρειαστείς. Είναι υπέροχο site, γραμμένες και δοκιμασμένες συνταγές, στις οποίες ακόμα και από τα σχόλια των χρηστών πάντα κάτι μαθαίνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφοριες και φυσικά την άδεια να γλυκανω τους αναγνώστες μου! Είμαι σίγουρη πως θα έχουν πάρα πολλές ερωτήσεις για σένα, κυρίως με την τεχνική της ζαχαρόπαστας.
    Θα αναρτήσω το post τις επόμενες μέρες και θα σε ενημερώσω σχετικα!

    Καλό σου απόγευμα!

    greetings from http://rooflab.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή