Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

Φτιάχνω κάτι από .... χαρτοκούτες






Οσο και και να φαίνεται απίστευτο 
αυτή η βιβλιοθήκη είναι φτιαγμένη 
από χαρτόνια!
Είναι κάτι που έχω βάλει στο μάτι και θέλω να το φτιάξω,
ελπίζω να το κάνω κάποια στιγμή.

Μετά που έφτιαξα την κουζίνα από χαρτοκούτα,
βολτάρισα στο google 
και σας δείχνω τι υπέροχες κατασκευές
μπορεί κανείς να φτιάξει με αυτό το υλικό!
Μεράκι θέλει και λίγο χρόνο!

Κούτες υπάρχουν παντού, 
φυσικά για μεγαλήτερες κατασκευές
προτιμάμε τα καταστήματα ηλεκτρικών...
κούτα από ψυγείο από πλυντήριο από PC Κλπ κλπ
η τις αγοράζουμε σε ρολλό.

Η κατασκευές από χαρτοκούτες μπορεί 
να είναι ένα παιχνίδι για τα παιδιά
μπορεί να είναι ένα έπιπλο 
μπορεί να είναι πραγματική τέχνη!

Και πιστέψτε με,
υπάρχουν άνθρωποι, 
δεν το ήξερα και τώρα με με μεγάλη έκπληξη και θαυμασμό, 
ανακαλύπτω, που ασχολούνται με αυτό το είδος της τέχνης!


εδώ κάποιοι φίλοι, μας μας δίνουν οδηγίες και συμβουλές


Για να δούμε λοιπόν
τι μπορούμε να φτιάξουμε

ένα σκαμπό ίσως?


ένα άγαλμα?
κάντε μια βόλτα σε αυτό το site 
και απολαύστε



 πίνακες ?



για τα παιδιά 
μπορούμε να φτιάξουμε τα πάντα

και ακόμα καλύτερα 
ας τα αφήσουμε να τα φτιάξουν μόνα τους 
με την βοήθεια μας

φανταστείτε μόνο 
τι υπέροχο δημιουργικό παιχνίδι θα ανακαλύψετε 
όχι μόνο με την κατασκευή τους 
αλλά κυρίως με την διαδικασία κατασκευής!!


ένα ολόκληρο σπιτί

εδώ




ΕΝΑ ΚΑΣΤΡΟ


 ΕΝΑ ΜΑΓΑΖΑΚΙ


ΕΝΑ ΚΑΡΑΒΙ


ΕΝΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙ


 ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ


μια κιθάρα


μια σκηνη
εδώ



έπιπλα για το κουκλόσπιτο μας

ενα σπιτι




ενα λαβυρινθο?
αυτό θα το κάνω αλλά στην αυλή.....



ενα σπιτακι για την γατούλα μας?


Εντυπωσιαστήκατε?

εγώ πάντως ναι!

22 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΥΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!
    ΩΡΑΙΕΣ ΙΔΕΕΣ ΜΑΣ ΕΔΩΣΕΣ!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ρένα μου.
      Εσύ όμως ξέρεις καλύτερα από ανακύκλωση....
      Φιλιά και από εμένα.

      Διαγραφή
  2. Απίστευτα όλα.Η βιβλιοθήκη εξαιρετική!Άκου σύμπτωση...ετοιμάζω μια κατασκευή από χαρτόκουτα!Η παιδική μου φίλη είναι τώρα δασκάλα και με έβαλε να της φτιάξω τον Παρθενώνα για να εμπεδώσουν τα παιδιά καλύτερα το μάθημα. Θα συμμετέχουν κι αυτά σε κάποια κομμάτια.Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον Παρθενώνα? δύσκολο μου ακούγετε....Θέλω φωτογραφίες!!!

      Διαγραφή
    2. Οκ θα τις έχεις όταν τελειώσει...σύντομα πιστεύω γιατί θα με κυνηγάει η δασκάλα!

      Διαγραφή
    3. χa χa χa και οι δασκάλες είναι απαιτητικές...

      Διαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλειες ιδέες!!!!
    Πράγματι είναι όλα υπέροχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος25/1/12, 6:29 π.μ.

    Απίστευτα!!!
    Είμαι σίγουρη ότι θα τα καταφέρεις εσύ μετά από το κτίσιμο της κουζίνας!!!!!
    Φιλάκια!!
    Πέρασε και από το σπιτάκι μου χαρίζω δωράκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωραίαα!!!και έχω ένα σωρό κούτες...καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ έξυπνες ιδέες πιο πολύ μου άρεσε η πρώτη!Καλό σου βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Παρόποια έμπνευση είχαμε σήμερα να ασχοληθούμε με χαρτόκουτα!
    Ωραίες ιδέες και μπράβο σε όσους φτιάχνουν τα πιο πολύπλοκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντε και καλή επιτυχία. Θέλουμε φωτογραφίες. Εχω λατρέψει τελικά τις χαρτοκούτες.

      Διαγραφή
  9. Και εγώ ενθουσιαστικα! ειδικα η βιβλιοθηκε τρελα!!!! Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ εντυπωσιακά όλα!!!Η βιβλιοθήκη σου τέλεια ούτε φαίνεται από τι είναι φτιαγμένη!!!!Μπράβο φιλάκια και καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν ξερω απο που να ξεκινησω..ας αρχισω απο το ονομα σου..μου αρεσει παρα πολυ το ΕΒΙΤΑ!!!
    Ολες οι κατασκευες απο χαρτοκουτες ειναι φανταστικες αλλα πιο πολυ μου αρεσει η βιβλιοθηκη..το μπλογκ σου εχει απιστευτες εικονες και πολλες ιδεες να παιρνει καθε επισκεπτης και αναγνωστης..το μπλογκ σου εντελως τυχαια το βρηκα,εγινα αναγνωστρια και σου ευχομαι καλη συνεχεια με πολλες δημιουργιες..αν θελεις ελα κι απο το δικο μου να κεραστεις ο,τι θελεις..καλη σου μερα,φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Απίστευτο τι μπορεί να φανταστεί και να δημιουργήσει ο άνθρωπος....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πολυ ωραιο blog κ πολυ ωραιες ιδεες!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. τελειο μπλογκ!μπραβο..αλλα 1 απορια..πο χαρτοκουτα τη βιβλιοθηκη που θελεις και συ να φτιαξεις,που θα βρουμε οδηγιες;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος14/11/12, 5:37 π.μ.

    That is very attention-grabbing, You are an excessively professional blogger.
    I have joined your rss feed and look forward to searching for more of your fantastic post.

    Additionally, I have shared your site in my social networks
    Look at my website : numerology calculator

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι να πω! Το χαρτί και η χαρτόκουτα είναι το αγαπημένο μου υλικό!Ειδικά οι συγκεκριμένες κατασκευές είναι εκθέματα εικαστικά!!Έργα Τέχνης!!!Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι υπέροχες ιδέες!!!Ποτέ δε φανταζόμουν τέτοιες καλλιτεχνικές κατασκευές από χαρτόκουτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή