Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

Φτιάχνω και παίζω με το παιδί μου

Στo αγαπημένο μου blog


πάντα βρίσκω
ιδέες για παιχνίδια και κατασκευές
για τα παιδιά
Σε πρόσφατη του ανάρτηση
βρήκα εύκολες και υπέροχες κατασκευές
για να παίζουμε δημιουργικά με τα μικρά μας


Κοιτάξτε αυτούς τους μικρούς ελέφαντες
δεν είναι υπέροχοι?


το μόνο που χρειάζεστε είναι
 τσόχα ή άλλο ύφασμα κλωστές και φαντασία

το παιχνίδι δεν είναι πάντα αυτό το ίδιο το αντικείμενο 
αλλά πολλές φορές 
είναι η διαδικασία για το δημιουργήσεις
και για μένα είναι αυτό είναι πιο σημαντικό
ξυπνάς την φαντασία του παιδιού
ξυπνάς την δημιουργικότητα του
κάνεις κάτι μαζί του
και μετά παίζεις με αυτό 
που μαζί φτιάξατε

υπέροχα!!!!

 μην μείνετε μόνο στα ελεφαντάκια
φτιάξτε ολόκληρη φάρμα από ζώα
ή ακόμα και την ίδια την φάρμα 

αν θέλετε τα γεμίζετε για να είναι πιο ζωντανά
αλλά και αν τα κολλήσετε το ένα πάνω στο άλλο 
πάλι υπέροχα θα είναι



 με ύφασμα
με αφρώδες υλικό 
με χαρτόνι
με πλαστικό
ότι έχετε





για δείτε και αυτά τα πουλάκια
ήρθαν στο κήπο σας
για ποδαράκια έχουν συνδετήρες!!!


σας περίσσεψαν πιατάκια από πάρτυ?

δείτε μια ιδέα



τα μπαλόνια δεν είναι μόνο για να φούσκωμα και στόλισμα




έχετε ξύλινες κουτάλες?
ή απλά ξυλάκια παγωτού?





 κοιτάξτε και αυτό
πάρτε απλά φθηνά χάρτινα φωτιστικά
και διακοσμείστε ή φτιάξτε φωτιστικά




 σίγουρα κάπου κρύβονται σκόρπιες χάντρες
μην τις υποτιμάτε

 

έρχεται το Πάσχα
φτιάξτε ένα στεφάνι


 σίγουρα θα μαζέψετε πολλές χάρτινες αυγοθήκες
κόψτε πολλά κομμάτια στο παρακάτω σχήμα
 και βάψτε τα



παρτε ένα πλαστικό πιατάκι και κόψτε το έτσι



 και αρχίστε να κολλάτε



 μην μου πείτε 
δε είναι υπέροχο?


 κι άλλες πασχαλινές ιδέες




ακόμα κάθεστε????

7 σχόλια:

  1. Ομορφες κατασκευές...το στεφανάκι με τις αυγοθήκες το έχω ξαναδεί κι είναι πραγματικά πανέμορφο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΟΛΑ ΕΥΑ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραίες ιδέες ευχαριστούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όμορφες ιδέες για δημιουργική απασχόληση με τα πιτσιρίκια και με υλικά που όλοι λίγο πολύ διαθέτουμε!Να'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Mετά απο πολλές μέρες εξαφάνισης μου ναμαι και πάλι να αφησω την καλημερα μου..Αχ τι ομορφες δημιουργίες.Τυχερα τα παιδακια που εχουν μητέρες δημιουργικες ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι πολλές και όμορφες ιδεες....Όλο σε .....ιδέες μας βάζεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ψαχνω για ιδεες-κατασκευες που θα διακοσμησουν το νεο δωματιου του γιου μου. Θα ηθελα ολα να ειναι απο τα χερακια μου. Υπεροχα αυτα που φτιαχνεις.Σιγουρα θα ''κλεψω'' πολλα απο το blog σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή