Τετάρτη, 7 Δεκεμβρίου 2011

Φτιάχω ένα στεφάνι

Μια απο τις πολύ αγαπημένες μου κατασκευές
είναι αυτή του στεφανιού.
Από το πλέξιμο ενός απλού στεφανιού με αγριολούλουδα
  
μέχρι ότι πάει ο νους σας.

Κάθε Χριστούγεννα και Πάσχα 
συνήθιζα και έφτιαχνα κάποια για δωράκια.
Φέτος έχω κάτι στο μυαλό μου...να δούμε αν θα τα καταφέρω....


Την τεχνική,
στην οποία κατέλειξα 
ώς πιο εύκολη άμεση και αποτελεσματική 
θα είναι σε επόμενη ανάρτηση μου.

Τώρα κοιτάξτε τι θαύματα ανακάλυψα στις δικτυακές μου βόλτες

 αυτό μυρίζει ως εδώ...













μήπως ο σύζυγος βαρέθηκε τις γραβάτες του?








περισσέψανε μπάλες και δεν ξέρετε τι να τις κάνετε?




ήπιατε πολύ κρασί?



έχετε πολλά κουπ καπ?















για όσους αγαπούν την ανακύκλωση
από εδώ


έχετε πολλές εφημερίδες?




 ε φτιάξτε και ένα για το παιδάκι σας....





φτιάξτε και ένα από ..... μπακλαβά




 εγώ πάντως θα φτιάξω αυτό

και θα το περάσω με χρυσό σπρέι!


 μου αρέσουν τα στεφάνια...πειράζει?

13 σχόλια:

  1. Σε όλους αρέσουν τα στεφάνια. Και από επιλογές άλλο τίποτα. Εγώ θα πάω μάλλον γι'αυτό με τους φελούς. Πολύ πρωτότυπο.Kαλή επιτυχία με το δικό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι, κι εγώ συμφωνώ γι' αυτό με τους φελούς. Ειδικά αν πρέπει πρώτα να καλέσεις κόσμο στο σπίτι -επί αρκετές βραδιές- ώστε να αδειάσεις μαζί τους όλα τα... αναγκαία μπουκάλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κορίτσια καλή επιτυχία και στα δικά σας, όταν τα φτιάξετε στείλτε φωτογραφίες! Βασιλική! από ότι κατάλαβα το τσούζετε το κρασάκι ε? και καλά κάνετε...οίνος ευφραίνει καρδίαν!!! Στην υγειά μας λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. είμαι και εγώ fun των στεφανιών!!!!!!!!

    υπέροχες φωτό.....

    καλώς σε βρήκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά, τέλεια στεφάνια;Έχω "μείνει" με τη φαντασία σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΗΜΕΡΑ Εvita.ΠΡΩΤΩΝ ΝΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΤΑ ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ.ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΠΟΙΑ ΑΝ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΑ ΤΕΛΕΙΩΣΩ ΘΑ ΤΑ ΒΑΛΩ ΝΑ ΤΑ ΔΕΙΤΕ.ΟΤΑΝ ΗΡΘΕΣ ΝΕΥΡΟΚΟΠΙ ΕΜΕΙΝΕΣ ΣΤΟ ΝΕΥΡΟΚΟΠΙ Η ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΧΩΡΙΟ;ΦΙΛΑΚΙΑ ,ΤΑ ΛΕΜΕ.ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπεροχη αναρτηση!!!!!Μαζεμενες τοσες φανταστικες ιδεες!!!καλο σου Σκ και να εχεις μια υπεοχη εβδομαδα.φιλια misirlou kai maria(ασχετο...το μειλ μας το ελαβες?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τόσες φανταστικές ιδέες, ναι! αλλά οι δικές σας ιδέες, τα δικά σας στεφάνια, οι δικές σας μπάλες....τι μπορεί κανείς να πεί?
    Εσείς είστε απλά απίθανες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σε ευχαριστουμε για τα καλα σου λογια!Εχεις το ελευθερο φυσικα να αναδημοσιευσεις τις μπαλλες.....φιλια Χ2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αχ... κι εμένα. Τρελαίνομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εβίτα μου καλώς σε βρήκα στο σπιτάκι σου είναι πανέμορφο μου αρέσει πολύ η δουλειά σου και οι δημιουργίες σου!!!Μπράβο φιλάκια και εύχομαι να τα λέμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλημεραα!!την τρελλα με τα στεφανια την εχω κι εγω!!τα χριστουγεννα ειχα κανει 5-6 για μενα και για δωρα!!εγω εκανα με φυλλα απο παλιο βιβλιο τριανταφυλλα και τα εκανα στεφανι!!το βρηκα καπου σε ενα ξενο site!!παρα πολυ ωραιο το σπιτακι σου !!χαρηκα που σε βρηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή